Vrácení zboží

Při převzetí balíčku si prosím pečlivě zkontrolujte jeho stav. Pokud zjistíte jakékoli poškození, balíček nepřebírejte od přepravní služby a vyplňte s kurýrem protokol o poškození. 

Vrácení zboží a reklamační řád

1. Právo na odstoupení od smlouvy Podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy je možné od okamžiku uzavření smlouvy až do 14 dnů po převzetí zboží.

2. Postup pro vrácení zboží Pro uplatnění práva na vrácení zboží nás prosím informujte prostřednictvím e-mailem dobryden@ibbedesign.cz nebo telefonicky na +45 53 65 41 45. Zboží zašlete zpět na adresu našeho skladu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od smlouvy.

Adresa skladu:
Furnhouse Aps
C.F.Tietgens Boulevard 30
Odense 5220
Dánsko

3. Podmínky vrácení zboží Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopoužité a v původním obalu. Při vrácení zboží musí být dodrženy všechny podmínky a zboží nesmí vykazovat známky poškození nebo opotřebení.

• Zlevněné zboží je konečné a nelze jej vrátit nebo vyměnit.

• Vrácené zboží musí mít stále připevněné štítky/etikety a musí být vráceno v původním balení.

• Původní i vnitřní obal nesmí být poškozen zákazníkem, například roztržený nebo rozřezaný.

• Vrácené zboží nesmí vykazovat viditelné známky používání.

• Vrácené zboží nesmí být poškozeno – například škrábance, rozbité části, roztržený potah, musí být bez zápachu atd.

4. Vrácení peněz Po obdržení a kontrole vráceného zboží Vám bude vrácena celková cena zboží, včetně případných nákladů na dodání, nejpozději do 14 dnů. Vrácení peněz proběhne stejným způsobem, jakým byla platba původně provedena, pokud nebylo dohodnuto jinak.

Náklady na dopravu zpět a případné kompenzace prodejci budou strženy z celkové částky v případě, že:

- zboží bylo zákazníkem poškozeno
- zboží není kompletní
- zboží bylo vráceno z důvodu, že nereagoval na výzvy dopravce o převzetí, případně výzvy e-shopu
- zboží bylo objednáno omylem
- zboží bylo použito
- zboží zapáchá - například kouřem
- zboží bylo odmítnuto při převzetí
- objednávka byla zrušena po obdržení oznámení o odeslání zásilky

Náklady na dopravu jsou hrazeny prodejcem v případě, že:

- zboží vykazuje výrobní defekt
- zboží neodpovídá fotkám nebo popisu
- zboží bylo zasláno v chybné barvě nebo velikosti
- zboží bylo poškozeno při přepravě - musí být vyplněn protokol o škodě s přepravcem

5. Výjimky Vrácení se nevztahuje na zboží vyrobené na míru nebo jasně osobní povahy.

6. Reklamační řád V případě vadného zboží má zákazník právo na reklamaci. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady. 

Neuznáváme reklamace, pokud:

- škoda byla způsobena každodenním opotřebením
- škody způsobené nevhodnou manipulací a užíváním produktu
- škody způsobené nevhodnou údržbou produktu, jinak než zmńěno v popisu produktu

Celé znění najdete na tomto odkaze

7. Závěrečná ustanovení Tento vrácení a reklamační řád je v souladu s platnými zákony České republiky a směrnicemi EU. V případě dotazů nebo nejasností nás prosím kontaktujte.

Postup vrácení zboží:

1. Pokud zjistíte jakýkoliv defekt nebo problém, ihned nás informujte s přiloženými fotografiemi vady.

2. Po obdržení vašeho hlášení se rozhodneme o dalším postupu - výměna/zčásti náhrada/vrácení peněz/odmítnutí reklamace.

3. V případě výměny nebo částečné náhrady vystavíme zákazníkovi návratový štítek a zašleme jej.

4. Po přijetí zboží do našeho skladu zkontrolujeme stav nábytku a obalu. Pokud nebyl předmět správně zabalen a došlo kvůli tomu k poškození, odpovědnost za škodu nese zákazník. Odpovídající částka bude odečtena z vrácených peněz.

5. Peníze budou vráceny na účet zákazníka do 14 pracovních dnů od přijetí balíku zpět do našeho skladu. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým proběhla platba objednávky.

 

Pre-loader